• وبلاگ : صالحيه
  • يادداشت : آيا مي دانيد بعضي ها نمي توانند قرآن بخوانند؟
  • نظرات : 0 خصوصي ، 5 عمومي
  • mp3 player شوکر

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + بنت الحيدري 
    سلام دوست عزيز
    باآغوش باز از اساتيد قرآني در هيئت بنت الحيدر(ع)استقبال ميکنيم
    ان شاالله پايدار باشيد.
    خادم هيئت بنت الحيدر(ع)
    + صالحيه 
    حسين ناموران هم راي آورد تو شوراي شهر صالحيه.اميدواريم ايشون هم يه قدمي براي قرآن برداره.
    پاسخ

    تبريك و انشاالله خداوند به همه ي ما توفيق خدمت در راه قرآن را عطا فرمايد.
    + ممتاز 
    متاسفانه در شهر ما بحث هاي قرآن در حد همان جلسه و تبليغاته. داداش.
    پاسخ

    سلام ممنون كه آمديد.انشالله با حضور گرم دوستان و دلسوزاني مثل شما از اين پس اين موضوع به بيرون از جلسات هم آمده و تلاشمان براي اعتلاي قرآن كريم در شهرمان صالحيه مضاعف خواهد شد.
    + هاتف 
    اولين و بهترين محل ها براي آغاز اين كار مساجد هستند.پس امناي مساجد صالحيه بايد بگوش باشند.ما چند روز پيش در يكي از مساجد در خيابان هاي فرعي شهر صالحيه بهارستان درخواست برگزاري كلاس قرآن كرديم و همه ي امكاناتش را هم فراهم اما به علت نيامدن هيات امنا نشد كه نشد...
    پاسخ

    سلام. سپاس از حضورتان.آري بايستي ترتيبي اتخاذ گردد تا با روشنگري همه ي امناي مساجد و همكاري و همراهي و هدايت علما و امامان جماعت شهر صالحيه مساجد اصلي ترين پايگاه هاي قرآني شوند.

    به گزارش سرويس دين و انديشه پانا، اين جلسه با حضور اسماعيل نعمت زاده، شهردار صالحيه و جمعي از نخبگان قرآني شهر در شهرداري صالحيه برگزار شد. محور اصلي اين جلسه در مورد تشکيل دارالقران در شهر صالحيه و ايجاد گسترش تعاملات بين شهرداري و دارالقرآن در بعد برنامه هاي قرآني و فرهنگي بود.نعمت زاده با اشاره به قرار گرفتن در سال «حماسه سياسي، حماسه اقتصادي» خاطر نشان کرد: نخبگان قرآني بيش از ساير اقشار و گروه‌هاي جامعه مي‌توانند در تحقق شعار سال، نقش‌آفريني کرده و تاثيرگذار باشند که البته اگر بخواهيم در تحقق شعار امسال نقش‌ آفريني داشته باشيم بايد برنامه‌ريزي خوبي نيز انجام دهيم و در فرهنگ‌سازي قرآني، حمايت از توليد ملي و حماسه سياسي و اقتصادي اثرگذار باشيم.وي با بيان اينکه امنيت، اقتدار و سربلندي ما در راستاي تحقق شعار «حماسه سياسي و حماسه اقتصادي» و فرهنگ‌سازي قرآني به دست مي‌آيد، عنوان کرد: بايد ببينيم در اين حوزه تا چه ميزان سهم داريم و سپس وارد عمل شده و نقش‌آفريني کنيم.

    پاسخ

    ممنون. اميدواريم با همت مردم و تدبير جناب آقاي مهندس نعمت زاده شهردار ارجمن و خدوم صالحيه در آينده اي بسيار نزديك شميم قرآن را در شهر صالحيه شهر فضيلت و اخلاق استشمام نماييم. انشاالله.