سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صالحیه
بهارستان ایران

با سلام و عرض ادب و احترام به حضور همه ی مردم گرامی و بزرگوار شهر صالحیه و مخاطبان عزیز

به اطلاع می رساند در راستای اجرای منویات و فرمایشات گهربار و عالمانه ی رهبر معظم و فرزانه ی انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای( حفظه الله تعالی) - در دیدار مسئولان و فعالان محیط زیست، منابع طبیعى و فضاى سبزکشور17/12/93- در خصوص اینکه:

«.. به هر حال مسئله مسئله‌ی بسیار مهمّی است؛ کار کار مهمّی است. ما در این زمینه‌ها همیشه هر سال صحبت کرده‌ایم. من حالا اینها را گفتم تا در معرض اطّلاع مردم و قضاوت مردم قرار بگیرد و بر این اساس نمره بدهند به دستگاه‌ها. معیار، دست مردم باشد، به دستگاه‌ها نمره بدهند، قضاوت کنند راجع به دستگاه‌ها که کدام دستگاه توانست درباره‌ی محیط زیست این اقدامات را بکند و این موفّقیّتها را به دست بیاورد و کدام دستگاه نتوانست. امیدواریم ان‌شاءالله خداوند همه‌ی شماها را از کسانی قرار بدهد که میتوانید در این زمینه‌ها کار کنید.» (لینک مراجعه به متن کامل فرمایشات معظم له) 

 دست اندرکاران وبلاگ صالحیه به زودی با اخبار و حرف های مهم و داغ راجع به عملکرد همه ی مسئولین گرانقدر شهر صالحیه به ویژه اخبار مربوط به 

-         شهر صالحیه..

 -            انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی و تحرکات عجیب و غریب انتخاباتی نامزدهایی که معلوم نیست تا سال آینده در قید حیات باشند یا خیر!!

-        امتداد خیابان بلوار اصلی صالحیه تا وسط بیابانها !!!!!!

-  تصاویر و حرف هایی راجع به درخت هایی که الآن در شهر صالحیه هستند و شاید فردا نباشند!

-        و بسیاری از حرف هایی که تا کنون با صبوری از بازگو کردن آن خودداری کرده بودیم؛ مجددا در خدمت شما بزرگواران خواهیم بود.

لطفا با ارایه ی نظرات خود ما را در این امر یاری فرمایید.




...

نوشته شده در تاریخ چهارشنبه 93 اسفند 20 توسط  | نظر
مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
By Ashoora.ir & Blog Skin
قالب وبلاگ