سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صالحیه
بهارستان ایران

کد پیشواز ایرانسل با صدای برادر و دوست بسیار ارجمندم جناب حاج مهدی گنجی:

ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه ی مخاطبان عزیز وبلاگ شهر فضیلت و اخلاق (صالحیه)با توجه به درخواست ها و اشتیاق برخی از اعضای هیات خادمین العباس(ع) و همچنین تعدادی از همشهریان گرانقدرمان نوای قدسی مداح گرامی و افتخار شهر صالحیه جناب حاج مهدی گنجی در لیست پیشوازهای ایرانسل قرار گرفت.که علاقمندان می توانند با ارسال هر کدام از کدهای زیر به 7575 نوای مداحی این برادر بزرگوار و استاد عزیز را در آهنگ پیشواز خط تلفن همراه ایرانسل خود داشته باشند.لازم به توضیح است پس از انجام اقدامات لازم این نواهای عاشورایی انشاالله در لیست آهنگ های انتظار و پیشواز همراه اول هم قرار خواهد گرفت که متعاقبا کدهای آن نیز در اختیار عموم قرار خواهد گرفت:

لیست کدهای آهنگ های پیشواز ایرانسل با صدای ملکوتی حاج مهدی گنجی:

5517947

5517949

5517950

5517954

5517960

امیدواریم و یقین داریم این افتخارات بیش از این مراتب و به بالاترین نقاط ممکن خواهد رسید. انشاالله .چرا که جوانان شهرمان با اراده ترین جوانان و از تبار شهیدانی همچون شهید قربان نوری از شهدای شهر صالحیه هستند.




...

نوشته شده در تاریخ دوشنبه 92 تیر 31 توسط  | نظر

صالحین ثمره ی شیرین شجره ی طیبه ی بسیج

   

حلقه های طرح صالحین بسیج از ثمره های بسیار شیرین و مطلوب شجره ی طیبه ای است که نهال آن با دستان مبارک معمار کبیر انقلاب اسلامی کاشته و با دستان با کفایت رهبر معظم به رشد و بالندگی رسید.حلقه های صالحین نیکوترین روش آموزش و پرورش اجزای شجره ی طیبه بود تا بر قدرت و عمق ریشه های پر بصیرت آن بیافزاید.چرا که بصیرت این شجره، بصیرتی است مثال زدنی و در پیچیدگی عصر حاضر و ماموریت ها و وظایف آن از شروط لاینفک محسوب می شود.

گویی حضرت امام روح الله (ره) به خوبی از میوه و شاخ و برگ های شجره ی خود تا تنه و ساقه و ریشه های آن  به وضوح شهادت داشت و می دانست؛ اگر این شجره ی طیبه به رشد و بالندگی مطلوب برسد چه ثمرها و چه سایه های پهناوری برای نظام مقدس خواهد داشت که فرمودند: هر گاه نوای دلنشین تفکر بسیجی در جامعه ای طنین انداز شود؛ دیگر چشم طمع جهانخواران و دشمنان از آن به دور خواهد ماند. و نوای دلنشین تفکر بسیجی یعنی همان اعمال، افکار و کردار صالحین. یُؤْمِنُونَ بِاللَّهِ وَالْیَوْمِ الْآخِرِ وَیَأْمُرُونَ بِالْمَعْرُوفِ وَیَنْهَوْنَ عَنِ الْمُنْکَرِ وَیُسَارِعُونَ فِی الْخَیْرَاتِ وَأُولئِکَ مِنَ الصَّالِحِینَ. (114 آل عمران)

باغبانان شایسته ی شجره ی طیبه دریافته بودند که علاوه بر حوزه های علمیه و دانشگاه ها و تکایای عزاداری می توان مدرسه ای را بنا نهاد که تمامی این مکاتب را توامان در خود جای دهد.محلی به نام پایگاه مقاومت بسیج. محلی که در وهله ی نخست محل فراگیری آداب نمازگزاری و قرائت کلام الله است. و در وهله ی بعدی محل فراگیری علوم و حدیث همراه با کاربردهای آن.حدیث صبر و بردباری و ایثار را با کاربردهای عملی آن به وضوح می توان در مدرسه ی عشق بسیج تجربه کرد.چه اساتید بزرگی چه حوزوی و چه دانشگاهی که بدون هیچ طمع یا چشم داشتی در مدارس عشق بسیج دلسوزانه و مشفقانه حتی با تعداد بسیار قلیل مشتاقان با دغدغه های کیفی به انفاق دانش خود می پردازند.

پیچیدگی زمان و الزام آمادگی برای آن

با رشد و وسعت و عظمت شجره ی طیبه ی بسیج پیچیدگی و حساسیت شرایط و زمان نیز بسیار تغییر کرده و مستلزم اندیشیدن و پی ریزی طرح های اساسی و زیربنایی است که با آن علاوه بر افزایش بصیرت، می توان جامعیت این مدرسه ی عشق را نیز افزود. در همین خصوص مقام معظم رهبری طی بیاناتی  در دیدار جمعى از بسیجیان و فعالان طرح «صالحین»در سال 1391 می فرمایند: «در دوران دفاع مقدس، آنچه که در حرکت بسیج دیده می شد، در عیار خلوص، داراى عیار بالائى بود، که این را باید امروز هم ما تأمین کنیم در حرکت بسیج. میدانِ امروز، میدان پیچیده‌ترى است

افزایش عیار روحیه ی بسیجی در مجموعه های صالحین

عیار زر هرچه که بیشتر می شود؛ زرگداخته تر است و هر چه کمتر پر فروغ تر. هر چه عیار صالحین نیز افزایش پیدا کند قرابتشان با ویژگی های صالحین در قرآن کریم بایستی نزدیکتر باشد. در همین خصوص نیز مقام معظم رهبری می فرمایند: «عیار روحیه‌ى بسیجى در مجموعه‌ى بسیج، از جمله در این مجموعه‌هاى «صالحین»، که شما تصدى آنها را بر عهده گرفته‌اید و آنها را مدیریت می کنید، باید بالا برود؛ خلوص راباید تضمین کنیم و در مجموعه‌ى کارها تضمین کنید. این یک قدرى سخت است. یک علت اینکه جهاد در میدان مقابله‌ى با نفس و مسائل معنوى، «اکبر» نامیده شده است، همین سخت‌تر بودن کار است. در جنگ با دشمن - جنگ نظامى - انسان راحت می تواند آن میزان خلوص خود را و میزان خلوص دیگران را اندازه‌گیرى بکند؛ راحت‌تر می شود اندازه‌گیرى کرد، اینجا نه؛ اینجا، هم خود انسان دچار اشتباه می شود، هم دیگران در شناخت انسان دچار اشتباه می شوند.»

انتخاب موضوع این مقاله برای این روزهای زندگی بی بهره ی حقیر از آن حیث بود که در محل زندگی جدید ما بحث های قرآنی و فرهنگی از رنگ و بوی کم رنگتری نسبت به سایر مناطق و شهرهای اطراف تهران برخوردار است. با این بهانه خواستم یادآور ضمیر خود باشم که بسیج تنها مسئول تقلیل سربازی ما نیست؛ بسیج دانشگاهی است که فارغ التحصیلان آن مورد غبطه ی تمامی فراغ التحصیلان حوزه ها و دانشگاه های عالمند.

آنان که با رمز یا زهرا گام در عرصه ها نهادند و پیروزمندانه با خون خود نوشتند:  

... لبیک یا حسین ...

                                رَبِّ هَبْ لِی حُکْمًا وَأَلْحِقْنِی بِالصَّالِحِینَ (شعرا 83)

                                                                 اکبر پورآقا 16 تیر

 

 

 




...

نوشته شده در تاریخ دوشنبه 92 تیر 17 توسط  | نظر بدهید

سوالی ساده دارم از حضورت:

  «که آیا زنده ام وقت ظهورت؟»

اگر تو آمدی من رفته بودم

اسیر سال و ماه و هفته بودم

دعایی کن دوباره جان بگیرم

بیایم در رکاب تو بمیـرم




...

نوشته شده در تاریخ شنبه 92 تیر 1 توسط  | نظر بدهید
مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
By Ashoora.ir & Blog Skin
قالب وبلاگ