سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صالحیه
بهارستان ایران

بسم الله...

نمی دانم چه کسی می تواند پاسخ مردم شریف صالحیه را در خصوص وضعیت آب شرب این شهر بدهد؟؟؟!!!

(متاسفانه برخی از اصحاب رسانه و قلم شهرستان بهارستان هم به جای پرداختن به مشکلات مردم و موانع ترقی شهرهای شهرستان به تریبون تبلیغ برخی مسئولین تبدیل شده اند و رسالت خویش را فراموش و مسیر را گم کرده اند! در این خصوص گلایه هایی وجود دارد که متعاقبا انشاالله رحمان در همین وبلاگ منعکس خواهد شد.)

عرض می کردم؛ چند مرکز فروش آب تسویه شده هم افتتاح شده بود که - نقل قول از بیان مردم- ظاهرا شهرداری همگام با آبرسانی همه را پلمپ کرده اند. حق هم دارند مردم باید یواش یواش به آب پر آهک و پر شن و ماسه ی صالحیه عادت کنند!!!

آنهایی که وضع مالیشان خوب است و در منزل شخصی شان دستگاه تسویه کن نصب کرده اند، به تنها صف خرید آب در علی آباد - که از محدوده ی آبرسانی صالحیه و شهرداری صالحیه خارج است - به نگاه تمسخر می نگردند.حق هم دارند.این بندگان خدا یا مستاجرند یا توان مالی ندارند که در منازلشان دستگاه تسویه آب نصب کنند.

آقایان شورای شهر! ما مردم صالحیه به شما بزرگواران معتمدانه رای داده ایم و از شما می خواهیم.

لطفا به جای پلمپ سریع و آنی فروشگاه های تسویه ی آب علاج واقعی بفرمایید.

مردم صالحیه همه زنده اند و در آرزو و تلاش برای تربیت فرزندانی که سربازان ولایت و صاحب الزمان(عج) باشند نفس می کشند. به جای ساخت درمانگاه و بیمارستان و آرامستان که البته در جای خود لازم و در خور تقدیر و تشکر است ؛ برای آب شرب این مردم شریف اقدامی بفرمایید!که آب مایه ی حیات است و سلامتی.

ما آماده ی انعکاس اخبار و اقدامات شما بزرگواران در حد بضاعت خویش هستیم.

صالحیه و آب شرب صالحیه

در شهرصالحیه مردم همه با دبّه

در جستجوی آبند با بشکه و یا دبّه

از لوله ی آب شهر ، سنگ برون ریزد

بنگر متحیر ماند، در همره ما دبّه




...

نوشته شده در تاریخ سه شنبه 92 شهریور 19 توسط  | نظر

انتلاف مبارک یا نامبارک!!!

صالحیه و شهردار و شورای شهر صالحیه

منتخبین مردم فهیم و ولایت مدار شهر صالحیه در دوره ی چهارم شورای شهر صالحیه در گام نخست و اولین اقدام پس از انتخابرییس و نائب رییس شورا، با قید فوریت نسبت به عزل جناب آقای مهندس نعمت زاده اقدام کردند.که البته این موضوع در جمع منتخبین مردم نیز مخالفینی هم داشته که متاسفانه با ائتلاف برخی از نمایندگان ارجمند رای گیری به صورت یک طرفه برگزار شده و صدالبته نفرات ائتلاف حرفهایشان را به کرسی نشاندند.

البته حضور آقای علی علیپور به عنوان سرپرست شهرداری صالحیه برای ما نوید حضور شخصیتی از جنس مردم صالحیه و درد کشیده را به ما می دهد؛ به شرطی که جسارت و سعه ی صدر مدیریتی فدای لابی های حفظ قدرت نگردد و تنها دغدغه خدمت باشد و پیشرفت؛ نه گوش فرا دادن به فرامین و دستورات دیگران! به عبارت دیگر این سه ماه حضور موقت جناب آقای علیپور فرصتی است دست نیافتنی.ایشان می توانند گوش به فرمان ائتلافی ها باشند تا سه ماه دیگر هم سرپرست باشند یا اینکه مدبرانه و داهیانه عنان امور را به دست گرفته و صلابت و اقتدار خود را به نمایش بگذارند.

ضروری است همگان بدانند که دوره ی خان و خان زادگی و رعیتی و همچنین و اربابی و نوکری به برکت سایه ی ولایت فقیه در مملکت ما سال ها پیش به گور فراموشی سپرده شده و مردم ولایتمدار هر جاییکه لازم باشد و کوچکترین انحرافی از مسیر و خط رهبری فرزانه ی انقلاب اسلامی مشاهده کنند رای هایشان را به آسانی پس خواهند گرفت!

هر چند شاید برای قضاوت زود باشد؛ اما تنها به ذکر این نکته بسنده می کنیم که کار در این دوره برای ده عزیز شورا و شهردار جدید صالحیه جناب آقای علی علیپور بسیار دشوارتر خواهد بود! چرا که پس از مدیری می خواهند پا در عرصه بگذارند؛ که تقریبا در زیباسازی و درآمدزایی و ارتقای سطح فضای شهر صالحیه- البته به بیان عام و مشاهدات عینی - از هیچ کوششی فروگذار نکرده بود.ضمن آنکه ظاهرا تعویض سرپرست شهرداری عمده ترین اقدام شورای شهر خواهد بود که در طول حضور این عزیزان در شورا شاهد آن خواهیم بود!!!

خیلی از ما شاید شهردار سابق را از نزدیک هم ندیده باشیم اما عملکرد شهردار صالحیه جناب آقای مهندس اسماعیل نعمت زاده هویدای مدیریت و فعالیت چشم گیر و شبانه روزی ایشان است. انتخاب ایشان به عنوان شهردار شهر گلستان نشان از لیاقت و شایستگی ایشان دارد که ای کاش ایشان حداقل یک یا دو سال دیگر در شهر صالحیه می ماندند و صدها ایکاش که شورای شهرمان اینگونه بی محابا و بی گدار و عجول و مئتلافه به آب نمی زد؟!!!

البته ضمن عرض تبریک پیشاپیش به شهردار جدید صالحیه جناب آقای علی علیپور ذکر این نکته موکدا ضروری است که ایشان و شواری شهر صالحیه مسیر دشواری را در پیش دارند و دیگر صالحیه صالحیه ی دهه ی 70 و 80 نیست و مردم انتظاراتشان به وفور افزایش یافته و این افزایش انتظارات به علت خدمات چشم گیر و افزون بر وظایف برخی مسئولین گرانمایه و زحمتکش و خدوم می باشد که یقینا در درگاه الهی ماجور خواهند بود و پروردگار متعال بر عزتشان خواهد افزود.

کلام آخر ما نیز با اعضای ائتلافی شوراست.شما برادران با آرزوی قلبی و امید و دعای مردم زحمتکش و قدرشناس و ولایی صالحیه است که وارد ساختمان شورا شده اید.همیشه به یاد داشته باشید شما منتخب انوع سلایق و آرا هستید نه تنها گوش به فرمان ائتلاف و منافع ائتلافتان!!

ان الله یجزی المتصدقین




...

نوشته شده در تاریخ دوشنبه 92 شهریور 18 توسط  | نظر

شهر صالحیه بهارستان

پر مفهوم ترین و مربوط ترین سخنی که می توان در مطلع این اخبار نوشت کلام گهربار حضرت روح الله (ره) است که فرمود:

« پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد.»

سپاس خدای را عزوجل که بر ما ایرانیان برکت توسل به دامان پر مهر اولاد و سلاله ی پاک و مطهر نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی(صلی الله علیه و آله وسلم) را ارزانی داشت و بر همین پایه و اساس سایه ی نعمت بزرگ و ارزشمند ولایت فقیه را بر سرما گسترانید.

امروز بر هر دل آگاه و دیده ی بصیری پرواضح است که همه ی انقلاب های جهان به دلیل نداشتن رهبری فرزانه و متقی و مدبر و عالم و مجاهد و آگاه و بصیر در همان روزها یا ماه ها و یا بالاخره سال های آغازین به ورطه ی شکست کشیده می شوند.

اما ایران اسلامی ما امروز شاهد شکوفایی هرچه بیشتر استعدادها و موفقیت های خویش است.از جمله ی این موفقیت ها برگزاری نخستین جلسه ی دوره ی چهارم شواری اسلامی شهر و روستا در سراسر ایران اسلامی است.

طبق اخبار موثق جلسه ی شورای شهر صالحیه نیز امروز تشکیل و نتایج انتخابات آن به شرح ذیل تقدیم حضورتان می گردد:

-رییس دوره ی چهارم: جناب آقای محمد رضا دهقان

نائب رییس : جناب آقای امین وفایی

اینجانب ضمن عرض تبریک صمیمانه به این بزرگواران، آرزومندم همیشه در همه ی عرصه های زندگی موفق و مؤید باشند.همچنین برای سایر عزیزان شورا نیز آرزوی سعات و پیروزی در همه ی عرصه ها داریم.

رجاء واثق داریم آقایان رییس ، نائب رییس و اعضای گرانمایه ی دوره ی چهارم شورای شهر صالحیه، وفق منویات مقام معظم رهبری(حفظه الله) با پوشش نقاط ضعف دوره ی سوم و پیگیری نقاط قوت ایشان و افزایش آن، مراتب ترقی و پیشرفت و آبادانی شهرمان را به دور از هر حاشیه سازی رقم خواهند زد.انشاالله تعالی




...

نوشته شده در تاریخ سه شنبه 92 شهریور 12 توسط  | نظر
مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
By Ashoora.ir & Blog Skin
قالب وبلاگ