سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صالحیه
بهارستان ایران

دکتر ادیب زاده شهردار صالحیهمهندس اسماعیل نعمت زاده شهردار گلستان

 واقعیت های رفتن مهندس نعمت زاده و استعفای دکتر ادیب زاده ؟؟!!

بعد از آنکه خبر استعفای دکتر یوسف رضا ادیب زاده شهردار صالحیه علیرغم میل برخی از دوستان و بزرگواران رسانه ای و فراگیر شد؛ برخی از بزرگواران و دست اندرکاران بر آن شدند که موضوع را به نحو مطلوب و باب میل خود جلوه دهند و اینگونه اذعان داشتند که آقای ادیب زاده به علت پایین بودن درآمد شهرداری ، استعفا دادند! و از سوی دیگر اعلام شد ما با استعفای ایشان موافق نبودیم و اصرار بر ماندن آقای ادیب زاده داشتیم.

اینک سوال اینجاست:

-         آیا واقعا مردم هم از تصمیمات و اقدامات شما بزرگواران راضی هستند؟

-         آیا همین مردمی که براساس رای ایشان شما اعضای ارجمند شورای شهر منتخب شده اید با شما موافق بودند؟

-         آیا تغییر و تایید استعفای دو شهردار توانمند- نخست آقای مهندس اسماعیل نعمت زاده که تلاش ها و کوشش ها و زحمات ایشان در شهر صالحیه بر هیچ کس پوشیده نیست و هم اکنون هم مدیریت پررنگ و محسوس ایشان در شهر گلستان به این ترتیب است که مردم شهر گلستان با نصب بنر و پلاکارد در کوچه ها و مقابل ساختمان شهرداری گلستان از زحمات ایشان تشکر می کنند. و دوم آقای دکتر ادیب زاده که با آن انرژی مضاعف و احترام و عزتی که برای مردم شهر قائل بود و در همین چند روز تعداد زیادی از مردم شیفته ی منش و برخورد و همچنین برنامه های ایشان شده بودند.-  بر اساس مصالح شهر و مردم صورت گرفته است؟!

شاید بهتر باشد پاسخ این سوالات را از آقایان مهندس نعمت زاده، موسس ساختمان شهید باکری (ساختمانی در شان و دسترس مردم مشئون شهر صالحیه) و دکتر ادیب زاده شهردار مردمی و صاحب اندیشه بپرسیم و از ایشان بخواهیم بگویند:

«چرا نشد مردم این شهر شاهد تلاش های شما باشند؟!»




...

نوشته شده در تاریخ چهارشنبه 92 بهمن 23 توسط  | نظر
مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
By Ashoora.ir & Blog Skin
قالب وبلاگ