سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صالحیه
بهارستان ایران

مقصر کیست؟( از صالحیه تا متروی حرم مطهر امام (ره) )

صبح سرد یکی از روزهای زمستانی وقتی سوار مینی بوس های مسیر صالح آباد تا متروی حرم می شوی، دیگه برای نشستن جایی پیدا نمی کنی و ناچار سعی می کنی دستانت را محکم روی میله یا یکی از صندلی های ماشین بگذاری تا در حرکت مینی بوس روی مسافران یا کف خودرو نیفتی. بعضی وقت ها هم که مسافر بیشتر می شود راننده های زحمتکش و واقعا خدوم با فریاد و بعضا خیلی نادر و کم یاب فریاد می زنند: ((هووو! نمی فهمی برو عقب تر بذار مردم سوار شن..))

خلاصه همین که بتونی سوار شوی و یه جایی برای ایستادن پیدا کنی هنر کردی!اما تازه این اول ماجراست.چراکه اون کسی که این خودرو را تولید کرده فکری برای سواره های سرپایی این خودرو نکرده و تدبیری برای این موضوع نیاندیشیده. از اون طرف هم اون مسافرهایی که از پیدا کردن جا برای نشستن در ابتدای مسیر در پوست خودشون نمی گنجیدند باید بار اذیت و آزار عدم تعادل مسافران سرپایی رو تحمل کنند تا بالاخره به مقصد برسند.باید بگم اوضاع سختیه و بعضا هم غیر قابل تحمل.اما چاره چیه؟! باید تحمل کرد.

این چند جمله را نوشتم تا اگر یکی از مسوولین عزیز شهرستان بهارستان این مطالب را ملاحظه کرد، حتی الامکان چاره اندیشی کرده و برای بهتر شدن اوضاع این مسافران تلاش کند.

نا گفته نماند اختصاص تعداد بالای مینی بوس های صفر کیلومتر و تعبیه ی مسیر صالح آباد به متروی حرم مطهر امام (ره) از عملکردهای بسیار عالی مسوولین ولایتمدار بوده که با نظارت دقیق و مستمر و همچنین تدابیر مدیریتی لازم می تواند خیلی بهتر گردد.

به عنوان مثال شلوغی و ازدحام و صف های طولانی در متروی حرم و در صف ایستگاه مینی بوس صالحیه بعضی وقت ها اعجاب انگیز است و لازم است برای ساعت های اوج شلوغی تدابیر خاصی اندیشیده شود. یا صبح ها از طرف صالح آباد به حرم هم همچنین اوضاعی مشهود می باشد. از طرفی ایستگاه مینی بوس ها در محلی است که دسترسی عمومی به آن مشکل است.( انتهای نگارستان پنجم) و وقتی هم که مینی بوس می آید جایی برای نشستن پیدا نمی شود که این موضوع صرف نظر از همه ی اشکالات آن به علت حرکت این خودروها با سرعت بسیار بالا، خطرناک و محتمل حادثه می باشد.

بنابراین استدعا دارد به نحو شایسته در این خصوص کارسازی و برنامه ریزی شود تا همشهریان عزیز از این خدمات به بهره برداری رسیده، کمال استفاده را ببرند.

از همشهریان عزیز هم تقاضا دارم با اظهار نظرات خود در ذیل این مطالب نظرات و دیدگاه های خود را بیان فرمایند.

ان الله لا یضیع اجرالمحسنین




...

نوشته شده در تاریخ یکشنبه 91 دی 10 توسط  | نظر
مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
By Ashoora.ir & Blog Skin
قالب وبلاگ