سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صالحیه
بهارستان ایران

صالحیه پیشتاز عرصه ی حماسه ی سیاسی

با آغاز فعالیت انتخاباتی کاندیداهای شورای شهر صالحیه تب و تاب انتخابات و در کلام گهربار مقام معظم رهبری ( حفظه الله) این مظهر حماسه ی سیاسی بسیار بالا گرفته است.این روزها هر جوان و زن و مرد و هر همشهری محترمی در شهر فضیلت و اخلاق یک یا چند تن از کاندیداهای ارجمند را مورد حمایت خود قرار داده است.

بسیاری از افراد تصاویر کاندیداهای مورد نظر خودشان را بر روی شیشه های مغازه ها و حتی روی خودروهای شخصی شان نصب کرده اند.جالب اینکه حتی خانم های محترمه ی شهرمان نیز در این عرصه فعالیت های چشمگیری دارند. در این بین بسیاری از هیئات مذهبی هم از این شورآفرینی ها به دور نمانده اند و با برگزاری محافل سیاسی و بصیرتی سعی در پر رنگ تر کردن این شور و نشاط انتخاباتی و همچنین افزایش بصیرت همشهریان گرامی دارند.

حتی اقدامات انتخاباتی در کوچه و خیابان ها محصور نمانده و تلاش های انتخاباتی منحصر به خیابان های صالحیه نبوده و فعالان فضای مجازی نیز به تکاپو افتاده اند و سعی در پر شور کردن انتخابات در حوزه های خود هستند.که صرف نظر از موضوع انتخابات همین مساله بیانگر رشد چشم گیر شهرمان از لحاظ فرهنگی و اجتماعی است و امیدواریم با تلاش همه ی صاحبان اندیشه این روند تداوم داشته باشد.

خلاصه اینکه همه ی این اتفاقات حکایت از در پیش بودن حماسه ای دیگر از همشهریان و هموطنان عزیزمان است و بالاخره کمتر از 6 روز دیگر 9 نفر شورای شهر صالحیه مشخص خواهند شد.اما ماحصل این شورها و هیجانات تماما سود و بهره ی مردم شهرمان خواهد بود از انتخابات. یا به عبارت دیگر برنده ی اصلی این انتخابات مردم شهیدپرور، غیور، زحمتکش و فهیم صالحیه خواهند بود.




...

نوشته شده در تاریخ یکشنبه 92 خرداد 19 توسط  | نظر
مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
By Ashoora.ir & Blog Skin
قالب وبلاگ