سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صالحیه
بهارستان ایران

مدیریت وبلاگ صالحیه در تاریخ 07/05/92 در یادداشتی تحت عنوان نامه ی دردمندانه به مسئولین و شورای شهر صالحیه نسبت به لزوم نگاه خاص و ویژه ی مسئولین شهر به مسائل فرهنگی را خاطر نشان شده بود.در این یادداشت فرازهایی نیز از نامه ی دردمندانه ی استاد قرائتی درج شده بود. که ماحصل مجموع این یادداشت تقاضا و استدعایی برای حرکت بیش از پیش برای خدمت به فرهنگ غنی اسلامی و قرآنی بود.طبق رسالت آگاهی بخشی انعکاس و تشکر از اقدام آقای ناموران را بر خود فرض می دانیم. متن کامل یادداشت در انتهای همین صفحه با موضوعیت نامه ی دردمندانه به شورای شهر و مسئولین شهر صالحیه قابل مشاهده است.

جناب آقای حسین ناموارن از اعضای منتخب دوره ی چهارم شورای شهر صالحیه ی شهرستان بهارستان پس از مشاهده و مزالعه ی این یادداشت بزرگوارانه و صمیمانه نسبت به این وبلاگ و مدیریت آن ابراز لطف و محبت فرموده اندو پاسخی به شرح ذیل برای ما ارسال فرموده اند:

متن کامل پیام جناب آقای حسین ناموران:

بسمه تعالی

برادر مومن و متعهد جناب آقای پورآقا

سلام علیکم

از بابت کلیه ی زحمات حضرتعالی و همچنین نامه ی دردمندانه ی مندرج در وبلاگ صالحیه که بیانگر احساسات پاک ، دردشناسی و ایمان و اخلاص و حضور عالمانه ی جنابعالی در جهت ارتقاء عرصه ی فرهنگ شهرمان است صمیمانه سپاسگزارم.

اجرکم عندالله الرحمان...
خدمتگزار مردم فهیم صالحیه
در دوره ی چهارم شورای اسلامی
شهر صالحیه
حسین ناموران

 

متن پاسخ وبلاگ صالحیه:

 

بسمه تعالی

برادر گرامی جناب آقای حاج حسین ناموران

نماینده ی ارجمند،انقلابی و ولایی چهارمین دوره ی شورای اسلامی  شهر صالحیه

سلام علیکم

پیام پر مهر، دلسوزانه، عالمانه و صمیمانه ی تان واصل شد.از اینکه می بینیم مسئولین شهرمان اهل دانش ، مطالعه و حضور در فضاهای مجازی و اینترنت - که امروزه روز از الزامات جهان امروزی است- می باشند؛ بسیار مسرور و مفتخریم. چراکه موارد اینچنینی یعنی اهل مطالعه و علم و دانش بودن مسئولین است که علاوه بر بیان مرتب علمی و آگاهی ایشان، می تواند شهر و مردم شهر را در بسیاری از حرکت ها یاری رساند.

خوشحالیم که توانسته ایم گامی هر چند ناچیز برای فرهنگ قرآنی برداریم و از جنابعالی استدعای عاجزانه داریم حرکت بزرگ و ماجورتان را به همین تشویق و ترغیب بسیار ارزشمند محدود و مختصر نفرمایید و در عمل به موارد مشروح در مکاتبه ی دردمندانه این وبلاگ از هیچ کوششی دریغ نفرمایید که خداوند متعال در قرآن کریم می فرماید: ان الله لایضیع اجرالمحسنین.

رجاء واثق داریم حضرتعالی و سایر ارکان شورای شهر در دوره جدید تمام اهتمام خود را برای ارتقای سطح فرهنگی خواهند گذاشت تا در پایان سال چهارم شاهد رشد و شکوفایی افرادی باشیم که از همین امروز برای کودکی، نوجوانی و جوانی آنها برنامه ریزی شده است. شهری قرآنی، با دست کم هزار نفر حافظ قرآن کریم.

ولقد جئناهم بکتاب فصلناه علی علم هدی و رحمة لقوم یؤمنون(52 اعراف)

ارداتمند اکبر پورآقا

17 مرداد1392




...

نوشته شده در تاریخ پنج شنبه 92 مرداد 17 توسط  | نظر
مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
By Ashoora.ir & Blog Skin
قالب وبلاگ