سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صالحیه
بهارستان ایران

شهر صالحیه بهارستان

پر مفهوم ترین و مربوط ترین سخنی که می توان در مطلع این اخبار نوشت کلام گهربار حضرت روح الله (ره) است که فرمود:

« پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد.»

سپاس خدای را عزوجل که بر ما ایرانیان برکت توسل به دامان پر مهر اولاد و سلاله ی پاک و مطهر نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی(صلی الله علیه و آله وسلم) را ارزانی داشت و بر همین پایه و اساس سایه ی نعمت بزرگ و ارزشمند ولایت فقیه را بر سرما گسترانید.

امروز بر هر دل آگاه و دیده ی بصیری پرواضح است که همه ی انقلاب های جهان به دلیل نداشتن رهبری فرزانه و متقی و مدبر و عالم و مجاهد و آگاه و بصیر در همان روزها یا ماه ها و یا بالاخره سال های آغازین به ورطه ی شکست کشیده می شوند.

اما ایران اسلامی ما امروز شاهد شکوفایی هرچه بیشتر استعدادها و موفقیت های خویش است.از جمله ی این موفقیت ها برگزاری نخستین جلسه ی دوره ی چهارم شواری اسلامی شهر و روستا در سراسر ایران اسلامی است.

طبق اخبار موثق جلسه ی شورای شهر صالحیه نیز امروز تشکیل و نتایج انتخابات آن به شرح ذیل تقدیم حضورتان می گردد:

-رییس دوره ی چهارم: جناب آقای محمد رضا دهقان

نائب رییس : جناب آقای امین وفایی

اینجانب ضمن عرض تبریک صمیمانه به این بزرگواران، آرزومندم همیشه در همه ی عرصه های زندگی موفق و مؤید باشند.همچنین برای سایر عزیزان شورا نیز آرزوی سعات و پیروزی در همه ی عرصه ها داریم.

رجاء واثق داریم آقایان رییس ، نائب رییس و اعضای گرانمایه ی دوره ی چهارم شورای شهر صالحیه، وفق منویات مقام معظم رهبری(حفظه الله) با پوشش نقاط ضعف دوره ی سوم و پیگیری نقاط قوت ایشان و افزایش آن، مراتب ترقی و پیشرفت و آبادانی شهرمان را به دور از هر حاشیه سازی رقم خواهند زد.انشاالله تعالی




...

نوشته شده در تاریخ سه شنبه 92 شهریور 12 توسط  | نظر
مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
By Ashoora.ir & Blog Skin
قالب وبلاگ