سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صالحیه
بهارستان ایران

بسم الله...

نمی دانم چه کسی می تواند پاسخ مردم شریف صالحیه را در خصوص وضعیت آب شرب این شهر بدهد؟؟؟!!!

(متاسفانه برخی از اصحاب رسانه و قلم شهرستان بهارستان هم به جای پرداختن به مشکلات مردم و موانع ترقی شهرهای شهرستان به تریبون تبلیغ برخی مسئولین تبدیل شده اند و رسالت خویش را فراموش و مسیر را گم کرده اند! در این خصوص گلایه هایی وجود دارد که متعاقبا انشاالله رحمان در همین وبلاگ منعکس خواهد شد.)

عرض می کردم؛ چند مرکز فروش آب تسویه شده هم افتتاح شده بود که - نقل قول از بیان مردم- ظاهرا شهرداری همگام با آبرسانی همه را پلمپ کرده اند. حق هم دارند مردم باید یواش یواش به آب پر آهک و پر شن و ماسه ی صالحیه عادت کنند!!!

آنهایی که وضع مالیشان خوب است و در منزل شخصی شان دستگاه تسویه کن نصب کرده اند، به تنها صف خرید آب در علی آباد - که از محدوده ی آبرسانی صالحیه و شهرداری صالحیه خارج است - به نگاه تمسخر می نگردند.حق هم دارند.این بندگان خدا یا مستاجرند یا توان مالی ندارند که در منازلشان دستگاه تسویه آب نصب کنند.

آقایان شورای شهر! ما مردم صالحیه به شما بزرگواران معتمدانه رای داده ایم و از شما می خواهیم.

لطفا به جای پلمپ سریع و آنی فروشگاه های تسویه ی آب علاج واقعی بفرمایید.

مردم صالحیه همه زنده اند و در آرزو و تلاش برای تربیت فرزندانی که سربازان ولایت و صاحب الزمان(عج) باشند نفس می کشند. به جای ساخت درمانگاه و بیمارستان و آرامستان که البته در جای خود لازم و در خور تقدیر و تشکر است ؛ برای آب شرب این مردم شریف اقدامی بفرمایید!که آب مایه ی حیات است و سلامتی.

ما آماده ی انعکاس اخبار و اقدامات شما بزرگواران در حد بضاعت خویش هستیم.

صالحیه و آب شرب صالحیه

در شهرصالحیه مردم همه با دبّه

در جستجوی آبند با بشکه و یا دبّه

از لوله ی آب شهر ، سنگ برون ریزد

بنگر متحیر ماند، در همره ما دبّه




...

نوشته شده در تاریخ سه شنبه 92 شهریور 19 توسط  | نظر
مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
By Ashoora.ir & Blog Skin
قالب وبلاگ