سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صالحیه
بهارستان ایران

طرحی نو دراندازیم...

امروز حرکت رو به رشد شهر صالحیه بر هیچ کسی پوشیده نیست و به لطف پروردگار متعال روز به روز شاهد شکوفایی هرچه بیشتر این شهر در همه ی زمینه ها هستیم. که یکی از این زمینه ها افزایش رسانه های اطلاع رسانی از جمله وبلاگ و وبسایت مختص به شهر صالحیه است. هر چند برخی این وبلاگ ها و وبسایت ها هنوز در ابتدای راهند و ضعف های بسیار زیادی دارند اما همین حرکت و نیت، جای بسی شکر دارد.شهر صالحیه شهرستان بهارستاندر مورد پاسخ های به روز ، دقیق و قوی عزیزان شورا نیز بایستی مجددا اذعان کنم همین نوع رفتار و رویه رویه ای است که مقام معظم رهبری( مدظله العالی) بارها بر آن تاکید داشته اند و در همین جا و به نوبه ی خود از آقای دهقان نیری و سایت منتصب به ایشان تشکر می کنم. ضمن آنکه از طرفداران و حامیان ایشان نیز که بعضا به جانب داری از ایشان برای ما پیام هایی نیز ارسال می دارند؛ صمیمانه متشکریم و اعلام می کنیم: هدف اصلی ما همین پویایی و مشارکت عمومی بوده و است.البته ناگفته نماند پاسخ آقایان مهندس نعمت زاده و دکتر ادیب زاده در مورد مقاله ی واقعیت چیست این وبلاگ فراخواندن همگان به حفظ آرامش شهر و حرکت در مسیر آرمان ها و ارزش های والای نظام و انقلاب اسلامی بود. که همین پاسخ این دو بزرگوار مؤید مطالب بسیاری است.

پس به لطف الهی راه را اشتباه نپیموده ایم!

اما در این مسیر متاسفانه بعضا برخی قصد مظلوم نمایی داشته و دارند.هرچند هدف ما از طرح این گونه سوالات ایجاد شائبه یا خدای ناکرده بدبینی در مورد کسی نیست اما بالاخره سوالاتی در بین مردم وجود دارد که پاسخ دادن به آنها از وظایف شوراهاست و موجب نیل به تعالی خواهد بود. که در صورت لزوم آماده ی طرح این سوالات برای اعضای محترم و ریاست ارجمند شورا هستیم. اما بر خود لازم می دانم نکته ی مهمی را ذکر کنم.

از نظر نویسنده ریاست شورای شهر منتخب تمامی سلایق و آرای مردم شهر است و نباید وامدار عده ای قلیل و خاص باشد.بلکه مدیریت شهری باید از تمامی صاحبان فکر و اندیشه بهره و مشاوره بگیرد.به گونه ای که این اتاق های فکر و کمیسیون های گوناگون باشند که تصمیمات کلان شهری را مدیریت و اداره می کنند نه یک فرد یا شخص . و آیا هنوز وقتش نرسیده این کمیسیون ها فعالیت های خود را آغاز کنند؟!

امروز شهر صالحیه نیازمند مدیریت خاص و مضاعفی است که این شهر را بهارستان تهران و ایران اسلامی معرفی کند. چون انرژی وافری در بین مردم و به خصوص جوانان این شهر وجود دارد. چرا که همین جوانان در بسیاری از عرصه ها و مراتب و مناصب ورزشی و علمی و فرهنگی و قرآنی صاحب نام و مقام هستند.پس همه ی ما به خود آییم و

طرحی نو در اندازیم..




...

نوشته شده در تاریخ دوشنبه 92 بهمن 28 توسط  | نظر
مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
By Ashoora.ir & Blog Skin
قالب وبلاگ