سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صالحیه
بهارستان ایران

صالحیه پیشتاز برنامه های آیینی

(هیات های مداحی صالحیه)

شاید پرداختن به موارد مربوط به شورا و شهرداری و امثالهم این شائبه را در اذهان پدیدار کند که ارتباط این وبلاگ با اینگونه موارد چیست.لکن در همین مجال خاطر نشان می شود که نیت تاسیس و تلاش ما رونق سطح فرهنگی و قرآنی شهرمان است و در این راستا دست هر شخص و شخصیت را به گرمی می فشاریم و نگاه امیدوار ما به سوی همه ی مسئولین و صاحبان فکر و اندیشه است.پس پرداختن به اینکه شهردار صالحیه چه کسی باشد یا رییس شورای شهرمان کدام بزرگوار باشد از اهمیت های وافری برایمان برخوردار است و برای این هم از هیچ کوششی فروگذار نخواهیم بود.
اما اجازه بفرمایید از اساس کارمان یعنی فرهنگ و قرآن خیلی فاصله نگیریم.با اینکه ماه مبارک رمضان به پایان رسیده و بسیاری از مراسمات مربوط به این ماه تعطیل شده اما خوشبختانه گردهمایی های مداحان شهرمان تحت عناوین و القاب مختلف در سطح شهر با همت اساتید و بزرگان فن مداحی آیینی با صلابت ادامه دارد و مشتاقان بسیاری در این کلاس ها شرکت می کنند و به صورت عالی بهره می گیرند.
در بین این مجمع ها هیئات منتظران مهدی (عج) با استادی جناب حاج اکبر قربانی، انصارالمهدی(عج) با استادی جناب کربلایی داوود عبدی و عاشقان ابوالفضل(علیه السلام) با استادی کربلایی علی عزتی در طول هفته برگزار می شود که علاوه بر برگزرای مراسمات معنوی برای تربیت و ارائه ی شاعران و مداحان جوان به جامعه ی مذهبی کشور بسیار مثمر ثمر می باشند.

-         هیات منتظران مهدی (عج): که با استادی حاج اکبر قربانی یکشنبه شبها و عموما در محدوده ی صالحیه شهرستان بهارستان برگزار می شود از ساعت 22 تا 24 می باشد که ابتدا نوآموزان و مبتدیان به ترتیب چند دقیقه ارایه ی برنامه می کنند و سپس مداحان در سطح بالاتر و در خاتمه نیز اساتید و شعرا اجرای برنامه ی بسیار معنوی می کنند و حتی اینگونه مراسمات برای مستمعین نیز بسیار قابل توجه و استقبال می باشد.

-         هیات انصارالمهدی(عج): این هیات که با استادی و نظارت کربلایی داوود عبدی پنج شنبه شبها از ساعت 22 تا 24 برگزار می شود تفاوتی با سایر کلاس ها دارد و آن اینکه در این تجمع عاشقانه و آیینی پس از ارایه ی برنامه ی مداحان تازه کار به صورت عملی مراسم زنجیرزنی برگزار شده و طبق نظر استاد عبدی یکی از مداحان تک زنجیر را اجرا و یکی دیگر از مداحان باز هم طبق نظر استاد عبدی جوشی زنجیر را می خوانند و در طول اجرای مراسم نیز استاد عبدی راهنمایی ها و گوشزدهای لازم را به مداح در حال خواندن می گوید تا سطح خواندن وی ارتقا یابد.

-         هیات عاشقان حضرت ابوالفضل(علیه اسلام): این هیات نیز با استادی و نظارت کربلایی علی عزتی سه شنبه ها از ساعت 22 تا 24 برگزار می شود و در این مراسمات نیز همچون سایر مجمع الذاکرین ها نکات قابل اشاره توسط استاد علی عزتی به مداحان گوشزد می شود.
هر چند تمامی این تجمع ها و مجمع الذاکرین های اشاره شده در سطح شهرستان بهارستان و حومه ی آن کم نظیر هستند اما حسب فرمایش اساتیدی همچون کربلایی علی غیبی ، کربلایی داوود عبدی و استاد عزتی مجمع الذاکرین منتظران مهدی (عج) با استادی حاج اکبر قربانی سرآمد همه ی این مجمع الذاکرین هاست و آن هم بر حسب تجربه و قدمت مداحی این استاد مسلّم مداحی آیینی است.
حضور و شرکت در این کلاس ها و تجمع ها بدون هیچ اجازه ای و تنها با دعوت حضرت صدیقه ی طاهره (سلام الله علیها) میسر خواهد بود و همه ی عاشقان و مشتاقان می توانند جهت دریافت پیامک آدرس مراسمات یک پیامک با متن عنوان هیات مورد نظر خود به شماره ی 09385880553 ارسال فرمایند.
یا آروزی توفیقات روز افزاون همه ی شما مخاطبان گرامی.




...

نوشته شده در تاریخ شنبه 92 مرداد 26 توسط  | نظر

صالحیه آینده ی مشترک ما:

صالحیه بهارستان صالحیه

 پس از درج نظرسنجی های ریاست چهارم شورای شهر و عملکرد شهردار محترم صالحیه در این وبلاگ بسیاری از عزیزان نماینده ی شورای شهر اینجانب و وبلاگ صالحیه را مورد لطف و مرحمت خود قرار داده و ابراز عنایت فرمودند.از جمله ی این عزیزان جناب آقای حاج حسین ناموران است که علیرغم بضاعت قلیل و ضعیف وبلاگ صالحیه بارها این وبلاگ و دست اندرکاران آن را مورد تشویق قرار دادند که با توجه به نیت گروه وبلاگ صالحیه در ارتقای سطح فرهنگی شهرمان رجاء واثق داریم ماجور درگاه ایزدی خواهند بود.

در ذیل بیانیه ای که جناب آقای حسین ناموران برای وبلاگ صالحیه ارسال فرموده اند مورد مشاهده ی عموم قرار می گیرد.از همه ی اعضای گرامی شورای شهر دوره ی چهارم دعوت می شود در صورت صلاحدید مطالب و نقطه نظرات خود را برای مشاهده ی عموم مردم در اختیار این وبلاگ قرار دهند.

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای پورآقا مدیریت محترم وبلاگ صالحیه

با عرض سلام و سپاس به محضر جنابعالی و خدمت عموم مردم شریف و فهیم  و ولایتمدار شهرصالحیه که با لبیک به ندای رهبری معظم انقلاب و خلق حماسه ی سیاسی در روز 24 خرداد مشت محکمی بر دهان یاوه گویان کوبیده و با احساس تکلیف و مشارکت حداکثری در صحنه ی انتخابات دوره ی چهارم شورای اسلامی شهر امانتی مقدس را که سنگینی آن هر لحظه بر دوشمان احساس می گردد به ما سپرده و با شرکت مجدد در نظر سنجی عمومی این وبلاگ مجددا قبول زحمت فرموده و با آرای پر مهر ، اینجانب را قرین و مرهون لطف و بزرگواری خود قرار داده اند.فلذا بر خود لازم می دانم نکات ذیل را جهت تشحیذ ذهن افکار عمومی بیان نمایم.

-          نظر به اینکه مردم شریف صالحیه با آرای خود نشان دادند که آنچه بر ایشان مهم و حائز اهمیت است یکپارچگی و اتحاد و وفاق و همدلی مردم و مسئولین شهر و دوری از قومیت گرایی و گرایش به شایسته سالاری است و دیگر عرصه ی یکه تازی ها به پایان رسیده و خرد جمعی و تخصص و تعهد را به اتفاق پذیرفته اند.  ما خدمتگزاران مردم در دوره ی چهارم نیز با کمال احترام و امانتداری و صیانت از آرای شهروندان گرامی بر آنیم که به دور از هرگونه تعصبات قومی و قبیله ای و تک روی و حاشیه پردازی ها ضمن احترام متقابل به یکدیگر و تکریم مردم عزیز و با توکل به خدای سبحان در جهت حفظ ارزش های انقلاب و نظام اسلامی و توسعه ی همه جانبه ی شهر و آسایش عمومی با نهایت سعی و تلاش همت خود را به کار بندیم.

-          اینجانب به عنوان خادم مردم در شورای شهر معتقدم؛ در کار برای رضای خدا و خلق خدا شک وجود ندارد و رعایت حقوق مردم مورد توصیه ی ائمه ی هدی(سلام الله علیهم اجمعین) و قرآن کریم -که اساسنامه ی سعادتمندی بشریتند-است.که بر همین اساس امیدوارم در این دوره برگ زرینی از اقدامات خیرخواهانه و خداپسندانه را بی هیچ شائبه ای از قصور و اهمال و موارد اینچنینی در محضر شما سروران به عنوان باقیات الصالحات به یادگار بگذاریم.تا در پایان دوره ی چهار ساله ی خدمتگزاری ما، دعای خیر و خالصانه ی قلبی شما مردم بدرقه ی راه ما باشد.

در خاتمه خاطر نشان می سازم که «صالیه آینده ی مشترک ماست» پس همت ما منتخبین در گرو حمایت و همکاری و واقع بینی و مشارکت جمعی شما عزیزان است.

و من الله توفیق و اجرکم عندالله الرحمن
حسین ناموران
نماینده ی دوره ی چهارم شورای اسلامی شهر صالحیه




...

نوشته شده در تاریخ پنج شنبه 92 مرداد 24 توسط  | نظر

مدیریت وبلاگ صالحیه در تاریخ 07/05/92 در یادداشتی تحت عنوان نامه ی دردمندانه به مسئولین و شورای شهر صالحیه نسبت به لزوم نگاه خاص و ویژه ی مسئولین شهر به مسائل فرهنگی را خاطر نشان شده بود.در این یادداشت فرازهایی نیز از نامه ی دردمندانه ی استاد قرائتی درج شده بود. که ماحصل مجموع این یادداشت تقاضا و استدعایی برای حرکت بیش از پیش برای خدمت به فرهنگ غنی اسلامی و قرآنی بود.طبق رسالت آگاهی بخشی انعکاس و تشکر از اقدام آقای ناموران را بر خود فرض می دانیم. متن کامل یادداشت در انتهای همین صفحه با موضوعیت نامه ی دردمندانه به شورای شهر و مسئولین شهر صالحیه قابل مشاهده است.

جناب آقای حسین ناموارن از اعضای منتخب دوره ی چهارم شورای شهر صالحیه ی شهرستان بهارستان پس از مشاهده و مزالعه ی این یادداشت بزرگوارانه و صمیمانه نسبت به این وبلاگ و مدیریت آن ابراز لطف و محبت فرموده اندو پاسخی به شرح ذیل برای ما ارسال فرموده اند:

متن کامل پیام جناب آقای حسین ناموران:

بسمه تعالی

برادر مومن و متعهد جناب آقای پورآقا

سلام علیکم

از بابت کلیه ی زحمات حضرتعالی و همچنین نامه ی دردمندانه ی مندرج در وبلاگ صالحیه که بیانگر احساسات پاک ، دردشناسی و ایمان و اخلاص و حضور عالمانه ی جنابعالی در جهت ارتقاء عرصه ی فرهنگ شهرمان است صمیمانه سپاسگزارم.

اجرکم عندالله الرحمان...
خدمتگزار مردم فهیم صالحیه
در دوره ی چهارم شورای اسلامی
شهر صالحیه
حسین ناموران

 

متن پاسخ وبلاگ صالحیه:

 

بسمه تعالی

برادر گرامی جناب آقای حاج حسین ناموران

نماینده ی ارجمند،انقلابی و ولایی چهارمین دوره ی شورای اسلامی  شهر صالحیه

سلام علیکم

پیام پر مهر، دلسوزانه، عالمانه و صمیمانه ی تان واصل شد.از اینکه می بینیم مسئولین شهرمان اهل دانش ، مطالعه و حضور در فضاهای مجازی و اینترنت - که امروزه روز از الزامات جهان امروزی است- می باشند؛ بسیار مسرور و مفتخریم. چراکه موارد اینچنینی یعنی اهل مطالعه و علم و دانش بودن مسئولین است که علاوه بر بیان مرتب علمی و آگاهی ایشان، می تواند شهر و مردم شهر را در بسیاری از حرکت ها یاری رساند.

خوشحالیم که توانسته ایم گامی هر چند ناچیز برای فرهنگ قرآنی برداریم و از جنابعالی استدعای عاجزانه داریم حرکت بزرگ و ماجورتان را به همین تشویق و ترغیب بسیار ارزشمند محدود و مختصر نفرمایید و در عمل به موارد مشروح در مکاتبه ی دردمندانه این وبلاگ از هیچ کوششی دریغ نفرمایید که خداوند متعال در قرآن کریم می فرماید: ان الله لایضیع اجرالمحسنین.

رجاء واثق داریم حضرتعالی و سایر ارکان شورای شهر در دوره جدید تمام اهتمام خود را برای ارتقای سطح فرهنگی خواهند گذاشت تا در پایان سال چهارم شاهد رشد و شکوفایی افرادی باشیم که از همین امروز برای کودکی، نوجوانی و جوانی آنها برنامه ریزی شده است. شهری قرآنی، با دست کم هزار نفر حافظ قرآن کریم.

ولقد جئناهم بکتاب فصلناه علی علم هدی و رحمة لقوم یؤمنون(52 اعراف)

ارداتمند اکبر پورآقا

17 مرداد1392




...

نوشته شده در تاریخ پنج شنبه 92 مرداد 17 توسط  | نظر
مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
By Ashoora.ir & Blog Skin
قالب وبلاگ